poniedziałek, 13 maja 2013

Jak wygrać z komarami w plenerze - CZYLI SPIRALE BROS I PREPARAT ZIAJI



Nadchodzi lato a wraz z nim złośliwe, krwiopijcze komary…brrrr…
Ręka do góry kto je lubi! Nikt? No właśnie.
Każdy ma na nie swoje sposoby, a co ja lubię najbardziej?

SPIRALE BROSS


Co przeczytamy na opakowaniu:

Spirala owadobójcza przeznaczona do zwalczania komarów i meszek na zewnątrz (ogrody, tarasy, campingi itp.).

Sposób użycia:

Wyjąć spiralę z opakowania  uważając, aby rdzenie sąsiednich spirali nie uległy zniszczeniu (ostrożnie odciąć rdzenie sąsiednich spirali). Odgiąć języczek metalowej podpórki dołączonej do opakowania. Nałożyć spiralę na koniec metalowego języczka. Zapalić koniec spirali, zdmuchnąć ogień i zostawić żarzącą się końcówkę. Wydzielające się opary działają bójczo i odstraszająco. Jedna spirala chroni przed komarami przez kilka godzin.

Co znajdziemy w opakowaniu:

W środku znajduje się 10 spirali oraz blaszka ze specjalnym „języczkiem” na której umieszcza się spiralkę. Oczywiście blaszkę już gdzieś zgubiłam (spirale zostały mi jeszcze z tamtego sezonu) dlatego nie pokażę teraz jak dokładnie ona wygląda.



Zapach:

Dość duszący i mdły dlatego radzę się nie zaciągać :)

Cena:

Ok. 5,5zł za opakowanie. Biorąc pod uwagę, że jedna spirala rzeczywiście wytrzymuje kilka godzin jest to całkiem przystępna cena.

Moja opinia:

To będzie już mój trzeci sezon ze spiralami J Sprawdzają się świetnie. Komarzyska omijają mnie szerokim łukiem. Minusem jest to, że spirala ma określony zasięg działania i przy większej ilości osób trzeba zapalić kilka w różnych miejscach. Jednak lepsze to niż swędzące bąble także POLECAM.

  
Nie zawsze jednak można się bronić taką spiralą. No bo przecież nie uczepimy sobie rozżarzonej spiralki do paska w spodniach i nie będziemy z nią chodzić :)  Wtedy właśnie używam  
PREPARATU ZIAJI PRZECIW INSEKTOM.


Co przeczytamy na opakowaniu:

Preparat zapewniający ochronę przed ukąszeniami insektów: kleszcze, komary, meszki, osy, pszczoły.

Sposób użycia:

Spryskać preparatem odsłoniętą część ciała z odległości 20cm. W razie potrzeby czynność powtarzać, średnio co 4 godziny.

Zapach:

Delikatny, właściwie niewyczuwalny.

Cena:  ok. 10zl za 100ml

Moja opinia:
Bardzo dobry produkt. Płyn Ziaji nie śmierdzi, nie klei się po nim skóra, mieści się do torebki a co najważniejsze DZIAŁA!  Dodatkowym plusem dla mnie jest to, że nie jest to spray którego obłoki rozchodzą się dookoła dusząc i osiadając na ubraniach.


 b.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz