sobota, 27 kwietnia 2013

Szwajcarska receptura na piękne i zdrowe paznokcie - EFEKTY


Używamy naszych odżywek już od miesiąca. Efektów nie da się nie zauważyć :)





Halszka i odzywka EVELINE Paznokcie Twarde i Lśniące Jak Diament:
  
Problem przed: Rozdwajające się i bardzo miękkie (wyginające się pod najmniejszym naciskiem) paznokcie.
  
Zalety: 
* Paznokcie się nie rozdwajają. Jednak czy to faktycznie efekt używania odżywki – nie wiem. Możliwe, że używając zwykłego lakieru (i utrzymując go cały czas na paznokciach) też zapobiegłabym temu problemowi. Na razie odżywka cały czas jest przeze mnie stosowana, więc ciężko mi określić czy i jak długo ten efekt będzie się utrzymywał. 
* Muszę natomiast przyznać, że paznokcie stały się twardsze. Nie podają się tak łatwo naciskowi, przy czym pozostają elastyczne (czyt. Nie są tak twarde jak tipsy i przy przypadkowym odgięciu paznokcia ból był dużo mniejszy :)) 
* Podobny efekt (mocniejsze i nierozdwajające się paznokcie) uzyskałam kiedyś stosując maść z witaminą A (dostępną w każdej aptece bez recepty). Jednak używając odżywki możemy „bez obciachu” wyjść do ludzi – w końcu paznokcie mają bardzo ładny wygląd po jej zastosowaniu. Natomiast posmarowanie paznokcia maścią, niestety nie przyniesie od razu poprawy jego wyglądu.

Wady: 
* zmywanie co trzy dni i malowanie od nowa jest trochę męczące . Dodatkowo, zauważyłam, że przy tak długim stosowaniu (miesiąc) paznokcie stają się żółtawe, co nie przysparza im urody.

  
Balbina i odżywka EVELINE 8w1 Total Action:

Problem przed: rozdwajające się paznokcie. Nie łamały się, rosły ładnie i szybko ale ciągle schodziła z nich jedna warstwa. Nie mogłam tego zamaskować lakierami bo doskonale było widać że pod spodem jest krzywy paznokieć.

Zalety:
* Pomalowane paznokcie mają śliczny mleczny kolor. Wyglądają przez to na bardzo zadbane. 
* Już po dwóch tygodniach widać było, że paznokcie są mocniejsze i przestają się rozdwajać. Po miesiącu stosowania płytka paznokcia jest twarda i gładka. 
* Odżywka chyba trochę spowolniła odrastanie paznokci, co dla mnie akurat jest zaletą. Mam długą płytkę paznokcia więc nie potrzebuję żeby dużo wystawały mi poza palce. 

Wady:
 * Na początku stosowania odzywki skóra pod paznokciami trochę piekła. Może to dlatego, że rozdwojone paznokcie były cienkie. Później już nie piekło. Może po prostu się przyzwyczaiłam.  
* Nie polecam malować „na szybko”. Skórki wokół paznokci pomalowane odżywką również pieką.  
* Najgorsze dla mnie było to, że paznokcie mi pożółkły. Są mocne i ładne ale są żółte. Przed stosowaniem odżywki końcówki były białe a teraz jakie są widać na zdjęciu poniżej. Może to taki specjalny chwyt, żeby później przerzucić się na wybielającą odżywkę EVELINE:)





Podsumowując obie odżywki możemy śmiało powiedzieć, że producenci nie kłamią zapewniając nas o tym, że nasze paznokcie będą wzmocnione i odbudowane. Skutki uboczne takie jakie żółty paznokieć (od czego są kolorowe lakiery?) czy piekący palec są niczym w porównaniu z tym, że paznokciem możemy spokojnie otwierać puszkę z ulubionym piwem :)

h&b

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA: 
Szwajcarska receptura na piękne i zdrowe paznokcie - część I:
Szwajcarska receptura na piękne i zdrowe paznokcie - część II:

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz