czwartek, 18 kwietnia 2013

Test prostownic: PHILIPS HP 4661/00

W dzisiejszy piękny i słoneczny dzień opiszemy krótko prostownicę Philips HP 4661/00... :)



Rodzaj płytek – ceramiczne
Wymiary płytek – 2,5 x 9 cm
Regulacja temperatury – nie
Czas nagrzewania – długi; ok. 3 min.
Kabel obrotowy – tak
Cena -  ok. 69 zł






Ogólny opis: Bardzo wygodna w użyciu i w przystępnej cenie. Niestety nie posiada  regulacji temperatury. Producent podaje, że urządzenie pracuje w 180 st. C. Płytki bardzo dobrze przylegają do siebie, co powoduje, że raczej żadne pasmo nie wypadnie spomiędzy nich.

Halszka: Prostownica, która służyła mi kilka dobrych lat Dla świeżo umytych i wysuszonych włosów jest to temperatura w sam raz. Jednak, kiedy przyszło mi prostować włosy, które ”przespały” noc, musiałam nieźle się nagimnastykować i użyć kosmetyków przeznaczonych do prostowania włosów, a i tak efekt był daleki od oczekiwanego.

Balbina: Wygodna w użyciu, nie ciągnie włosów. Dla osób z cienkimi, delikatnymi włosami pewnie idealna jednak 180st. C to o wiele za niska temperatura jak dla mnie.



h&b


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA:
Test prostownic Łucznik AT 2000L:
Test prostownic: Zelmer 33Z022:
Test prostownic: Remington Sleek&Curl S6500:
Test prostownic: Zelmer Linea Bianca 33Z031:
 

1 komentarz:

  1. Fajnie. Fajny cykl, bardzo mi się podoba. Zakupiłam sobie ostnio prostownice HP 8344 CareContorl http://www.agito.pl/prostownica-philips-hp-8344-carecontrol-1114-653504.html i jestem bardzo zadowolona. Szybko działa, ładnie prostuje.

    OdpowiedzUsuń